Wil je uitleg over een bepaald artikel, wil je meer informatie, of heb je andere vragen. Het team van Carewebshop staat klaar om jou te helpen. Hieronder kun je een overzicht vinden van antwoorden op meestgestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via: +31 (0)529 - 438 018

Producten
Wanneer je een product niet kunt vinden, kun je in de zoekbalk gemakkelijk het product intypen waar je naar opzoek bent. Mocht je een product helemaal niet kunnen vinden, dan mag je altijd een mail sturen op: info@carewebshop.nl
Het kan voorkomen dat een product ‘0 stuks op voorraad’ aangeeft. Je kunt het product alsnog bestellen; het wordt dan geleverd zodra het weer op voorraad is.
Verzending en levering
Heb je jouw producten gevonden? Plaats deze dan in het winkelmandje. Kies het juiste afleveradres (als je al ingelogd bent dan kun je deze stap overslaan) en de betaalwijze bij betaalmethode.
Je bestellingen kun je terugvinden in jouw account. Alle genoemde bedragen in onze shop zijn exclusief BTW.
Helaas is het niet mogeljk om bij ons langs te komen om een bestelling op te halen.
PostNL bezorgt alle bestellingen op het aangegeven adres binnen een tijdvak, zodat je niet de hele dag hoeft te wachten.
Dit is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres invullen tijdens het bestelproces.
Maandag t/m vrijdag voor 15:00 uur besteld, is dezelfde dag verstuurd. Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen. Als een artikel niet op voorraad is dan duurt het langer. Mocht dit het geval zijn, dan krijg je hier een melding van. Als we het te druk hebben, dan passen we onze bezorgtijden aan. Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
Zodra je een bestelling hebt gedaan, dan kun je jouw bestelling volgen via de track & trace code.
Als je kiest voor een betaling achteraf via Klarna, dan ontvang je na je bestelling alleen een bevestiging in je e-mail. Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je via Klarna digitaal een factuur met een verzoek tot betaling binnen 14 dagen.
Bestellingen vanaf €150,- exclusief BTW bezorgen we gratis. Dit geldt voor alle artikelen.
Neem dan contact op door ons te bellen op: +31 (0) 529 428 018.
Mocht je een factuur missen, dan kun je ons altijd een mail sturen op: info@carewebshop.nl
Mijn account
In je account vind je een overzicht van de door jou geplaatste bestelling. Ook kun je de geschiedenis vinden van jouw voorgaande bestellingen vinden, je adresgegevens en de facturen.
Als je je wachtwoord bent vergeten, vul je onder ‘Mijn account’ het e-mailadres in waarmee je je ooit hebt aangemeld. Vervolgens klik je op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan van ons een e-mail om je wachtwoord te resetten.
Je kunt gemakkelijk je wachtwoord wijzigen onder 'Mijn account'
Retourneren
Je hebt het recht om bestelling te retourneren tot 14 dagen nadat je de zending van ons hebt ontvangen zonder verdere opgave van redenen. je kunt producten retour sturen in een stevige doos zonder de verpakking van het originele product te beschadigen.
Let op:
Producten met beschadigde verpakking of verpakkingen waaruit producten ontbreken worden niet retour genomen.
Producten die geseald zijn mogen niet geopend zijn geweest in verband met hygiëne.
Plak geen stickers of plakband op de verpakking van het product en schrijf er ook niet op.
Stuur een e-mail naar: info@carewebshop.nl met het volgende:
- Emailadres
- Datum bestelling
- Bestelnummer
- Voor- en achternaam
- Adres
- Postcode
- Woonplaats
- Telefoonnummer
- Reden van retour
Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel op +31 (0) 529 438 018